FANDOM

Tu znajdują się szczegóły fabuły.

Tommy
Pierwszy raz w:
Prolog

Ostatni raz w: Epilog

Tommy jest początkowo zwykłym taksówkarzem. Wiedzie skromne życie, ale wydaje się być szczęśliwy. Jego życie zmienia się, kiedy spotyka dwóch gangsterów: Sama i Paulie'ego. Ten pierwszy sugeruje, że jego szef Don Salieri miałby dla niego jakąś dobrze płatną pracę. Tommy odmawia, jendak następnego dnia okazuje się, iż pomagając uciec dwóm gagsterom wpadł w zatarg z innym: Donem Sergio Morello. To właśnie jego opryszkowie niszczą pojazd taksówkarza. Tommy jest zdesperowany, nie ma wyjścia, jego jedyną alternatywą jest Salieri do niego, więc zwraca się z prośbą o pomoc. Ludzie Salieri'ego pozbywają się dwóch rzezimieszków, a Don Salieri daje Tommy'emu pracę. Zostaje szoferem włocha, czasem jednak musi podjąć się nieco brudniejszej roboty. Wpływa to znacznie na jego psychikę. U Tommy'ego pojawiają się wyzrzuty sumienia. Szuka zapomnienia w alkoholu, razem z Paulie'm dużo imprezują. W tym czasie pomocną rękę wyciągnął do niego Frank. Ostrzega go, że jeśli nie zmieni swojego sposobu myślenia to niedługo straci nawet pracę u Dona. Angelo wyciąga pewne wnioski z tej rozmowy. Niedługo po tym postanawia poważniej zaangażować się w związek z Sarah - córką Luigi'ego.Ginie 25 września 1957 roku z rąk Vito Scaletty i Joe Barbaro bohaterów Mafii 2.

Ubiór:

  • Ciemny garnitur, biała koszula, czerwony krawat.
  • Ciemny płaszcz i kapelusz.
  • Brązowa marynarka z ciemnymi spodniami i brązowym kaszkietem
  • W 1957 koszula z szelkami

Cytaty:

  • Wolę być biedny, ale żywy.
  • A miała być rutynowa robota.
  • Zastanawiam się co powiedziała by moja matka albo Sarah, gdyby mnie teraz widziały.
  • Nie czyń drugiemu tego, co sam wolałbyś uniknąć...czy jak to tam szło.
  • Myśli pan, że mafia morduje niewinnych?
  • Jeszcze nie czas na to.
  • To była gorąca dziewczyna.
  • Zawodowcy z bożej łaski!
  • Ależ był z niego szczęściarz.
  • Nigdy nie jest za późno na naukę.
  • Trzeba umieć zachować pewnego rodzaju równowagę, tak równowaga to dobre słowo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki