FANDOM

Tu znajdują się szczegóły fabuły
Salieri.jpg

Po raz pierwszy w: Impreza koktajlowa

Po raz ostatni w: Chwila relaksu

Salieri początkowo pracuje razem z Morello dla bossa lokalnej rodziny mafijnej, Dona Peppone. Obaj są ważnymi współpracownikami, cenionymi przez Dona. Mimo tego w latach dwudziestych XX wieku zmotywowani żądzą władzy mordują swojego szefa i przejmują władzę nad miastem. Początkowo są nastawieni do siebie pokojowo, z czasem stają się co raz bardziej zaciekłymi wrogami. Salieri jest szanowany przez pozostałych członków rodziny. W przeciwieństwie do Morello jest postrzegany, jako człowiek rozważny i opanowany. Przyjaźń z Frankiem Colettii, który pełni funkcję consigliere, wiele dla niego znaczy. Pewnie dlatego jego zdrada tak go dotyka.

Ubiór:

  • Szare spodnie z białą koszulą i fioletową kamizelką.
  • Jasno brązowy garnitur.

Cytaty:

  • Morello próbuje wyprowadzić mnie z równowagi, ale ja jestem bardzo spokojnym człowiekiem.
  • Frank wiedział na co się decyduje zdradzając nas, musiał mieć jakiś ważny powód.
  • Jaki tam ze mnie smakosz, gdybyś wiedział co wczoraj jadłem na obiad nigdy byś tak nie powiedział.
  • Nie baw się z nim, Tommy. To już padlina!
  • Zawsze jest jakiś pierwszy raz.
  • Nie przejmuj się Tommy czasami tak się zdarza i nic się nie da zrobić. Powiem krótko musimy w końcu dorwać tego faceta.
  • Nie wracajcie bez jego głowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki